Reklamni, PR i marketinški tekstovi – svi oni služe istoj svrsi, ali postoje određene razlike u načinu njihovog pisanja. Ovakva vrsta tekstova se pravi zarad oglašavanja i kominukacije sa određenim ciljnim grupama klijenata. To mogu biti govori na određenom javnom nastupu, saopštenja za javnost, pozivnice, brošure, bilteni, slogani, tekstovi za sajtove, katalozi, cenovnici i svi drugi sadržaji namenjeni promociji.
Reklamni, PR i marketinški tekstovi – svi oni služe istoj svrsi, ali postoje određene razlike u načinu njihovog pisanja. Ovakva vrsta tekstova se pravi zarad oglašavanja i kominukacije sa određenim ciljnim grupama klijenata. To mogu biti govori na određenom javnom nastupu, saopštenja za javnost, pozivnice, brošure, bilteni, slogani, tekstovi za sajtove, katalozi, cenovnici i svi drugi sadržaji namenjeni promociji.
Od pisanja reklamnog, PR i marketinškog teksta zavisi koliko ćete uspeha imati u promeni svesti ljudi o određenoj firmi, proizvodu ili usluzi, a od toga zavise i konkretniji rezultati - kolika će biti prodaja određenog proizvoda ili usluge, kolika i kakva će biti percepcija o određenom preduzeću, i slično.
Nije lako napisati PR, reklamni i marketinški tekst, a mnogi i ne znaju koliko je zalaganja, istraživanja i kreativnosti potrebno osobi koja je zadužena za pisanje ovakve vrste teksta. Za samo jednu rečenicu, slogan ili najavu potrebno je izdvojiti dosta vremena i pažnje. Angažujući dobru marketinšku ili PR agenciju - promociju, reklamiranje i građenje imidža prepuštate stručnjacima.
Ukoliko Vam je, osim pisanja, potrebno i prevođenje reklamnih i marketinških tekstova, najbolje bi bilo da angažujete stručnjake za ovu oblast, odnosno prevodilačke agencije. ABC prevodi su agencija koja zapošljava tim najkvalitetnijih prevodilaca i sudskih tumača za sve svetske jezike. Naši iskusni prevodioci vrše prevođenje kako običnih, tako i stručnih tekstova, pa budite sigurni da će prevodi marketinških i reklamnih tekstova biti urađeni besprekorno! Serftifikati i godine uspešnog rada govore u prilog tome da, angažujući naš tim, ne morate brinuti o tome da li će Vaši reklamni, PR i marketinški tekstovi biti savršeni, na kom god jeziku bili napisani.